Tocmai am venit din Vama

Pfiu, am ajuns acasa! M-a gonit din urma Stufstock-ul cu milioanele sale de cocalari, de imbecili care isi pun cortul fix in fata ta si apoi scot intexul si se arunca gratios in apa, urland de fericire, de fufe si de oameni care au venit pentru trei zile, ca sa fie beti trei zile. Ma voi reintoarce la sfarsitul lui septembrie.

Pana atunci, here’s the news: am inchiriat biciclete ca sa mergem in Bulgaria pe pista construita din bani europeni. Vestea proasta este: NU SE POATE. Dupa ce iesi din Vama si incepi sa cobori spre granita, pista este invadata COMPLET de tufe imense de spini. Noi am incercat sa trecem si am regretat amarnic! Am stat cel putin 30 de minute sa ne scoatem spinii de peste tot!

Bun, sa presupunem ca faci ca noi si nu te dai batut, o iei pe sosea si ajungi la granita. Acolo constati ca pista pentru biciclete SE TERMINA, desi ar fi trebuit sa fie TRANSFRONTALIERA!!!!!

Then, mai ai totusi o sansa: la 500 de metri in Bulgaria, se face un drum la stanga, asa de tara, dar care te duce la o plaja minunata – de fapt, o faleza la marginea unei paduri, populata de hippye guys si de rasta. Nice.

Ne-am salutat, ne-a sarit lantul si pe seara am luat-o inapoi. Daca aveam leva, puteam sa cumparam chestii ieftine de la bulgari, chiar langa granita. Dar nu aveam, asa ca am shutit de pe cele campuri o floarea soarelui bulgareasca si cu trofeul in brate ne-am intors NUMAI pe sosea, ignorand regeste pista m…

In Vama, semi-insolati, ne-am aruncat in apa care era mai calda decat temperatura de afara, prietenul meu i-a strans mana lui Mircea Toma care era in putza goala si am mancat o ciorbitza la Roata.

Nu e de mers in Vama in aceste zile. Mai asteptam 2 saptamani sa se mai tireze coca si pitzi…

This entry was posted in Vama Veche and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

