Turcescu, deconspirat

Sunt nou-venita in blogosfera si nu ma asteptam sa aud asa de repede lucruri pe care le-am auzit si in viata reala. L-am avut ca profesor pe Robert Turcescu, un semestru si s-a dat la mai multe colege de-ale mele. Intr-o zi, Laura de la Realitatea l-a asteptat la facultate si el a facut fete-fete. A fost prima oara cand l-am vazut pe “marele jurnalist” incuracat, stresat si ingrijorat. Colegele mele care se vedeau deja in patul lui Turcescu au inteles despre ce este vorba si au plecat furioase. Povestea s-a intins in toata facultate, dar cum colegii mei nu prea sunt prieteni cu online-ul, nu a “transpirat”. Asa ca m-am mirat sa vad asta pe un blog. Nu stiu cine este Monica Marinescu, dar este bine informata. O sa vorbesc ei eu cu colegii mei (dar mai ales cu colegele mele), cand ne vedem din nou, in septembrie, la restante, sa comenteze povestea asta. Eu cred ca Turcescu merita.

This entry was posted in cocalari and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

