Prietenul meu s-a imbolnavit de West Nile

Sunt socata! Prietenul meu, care e din Focsani, a fost diagnostic cu virusul West Nile!!!!!!!!!!!!!

Sunt foarte panicata, medicii au zis ca as putea avea si eu. Acum stau in carantina acasa, am refuzat internarea, nu sunt decat eu si calculatorul.

Prietenul meu se simte foarte rau si a ramas in spital. Cand ne-am intors de la munte, credeam ca are o raceala, din cauza ca am stat in cort. Dar febra nu i-a mai scazut, il durea capul din ce in ce mai rau si am mers la spital cu el.

Acum mi-e cam teama pentru ca am auzit ca din cauza meningitei poti muri. Ce ar trebui sa fac?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Prietenul meu s-a imbolnavit de West Nile

  1. Pingback: Primul caz de infectie cu virusul West Nile din Romania « Blogul Monicai Marinescu

  2. Pingback: Doua semnalari ale unor imbolnaviri cu virusul West Nile « Blogul Monicai Marinescu

Leave a Reply

