Pesurse.ro cenzureaza comentarii

Astazi am postat 3 comentarii pe blogul pesurse.ro, la acest articol “Domnişoarele pdl şi bădăranul Ponta de la PSD” si mi-au fost cenzurate. Motivul? Erau favorabile lui Victor Ponta. Dan, moderatorul comentariilor, a cenzurat textul meu si a pus, in schimb, multe comentarii proprii impotriva lui Ponta. Asa se face blogging pe la noi? Urat!

Asadar, public pe blogul meu comentariul care a fost cenzurat. Precizez ca era legat de acest articol.

“Cine sunt la guvernare? PDL si Basescu. Daca nu e vina lor pt halul in care am ajuns, a cui e? Daca eu distrug ceva, eu sunt de vina, nu? Nu incerc sa arunc vina pe altii. Deci, eu cred ca ar fi un gest de onoare ca Basescu-Boc sa-si asume vina pentru situatia in care suntem. Nu sa apara pe la televiziuni si sa le multumeasca romanilor pt ca i-au suportat. Asta mi se pare strigator la cer! Cat despre “porecla” lui Basescu, data de Ponta, mi se pare plastica dar fina in comparatie cu “pasarica” si “tiganca imputita” ale lui Basescu. Vi le mai amintiti? Pai Sulfina Barbu care acuma e indignata ii strangea mana lui Basescu atunci cand spunea “gaozari” si alte din astea…!”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Pesurse.ro cenzureaza comentarii

  1. dan says:

    ioi ..te-a suparat dan :))

  2. Pingback: Cristian Preda a mintit | Aici, Sonia Lorena

  3. ex-all says:

    acel Dan de pe pesurse.ro, este un nesimtit. El este cel care ii tine site-ul in germania lui Ioska Buble, si se crede mare si tare. Saracul este un biet semidoct care-si da aere. De multe ori contrazice pe ceilalti doar ca sa fie ca el. Halal liberal. Si da, cenzureaza la greu, inclusiv mesaje in care se cer lamuriri pur tehnice.

  4. Esqvilyn says:

    Dintre toate metehnele interactiunii virtuale, ingradirea libertatii de exprimare ma enerveaza cel mai mult. Ma mira insa faptul ca ti-au fost cenzurate comentariile, vad ca pesurse.ro are la blogroll PSD-isti de seama.

    “Asa se face blogging pe la noi? Urat!”
    E chiar o caracteristica definitorie. Sa-l observi si pe Ciutacu. Doar pupincuristi.

    Cat despre PDL si Basescu, mecanismul e mai complicat. Totusi, sa nu-l scot basma curata pe Basescu, ma gandesc ca putea face mai multe. Iar PDL-ul are si el destui hoti, nici nu cred ca poti ajunge altfel la putere (cat timp electoratul cuprinde si oameni care isi vand votul: unii pe o galeata, altii pe 50 RON, …).
    Injuraturile sunt nesemnificative. Cam toti oamenii politici injura. Ele sunt un alt instrument pentru manipularea populatiei de catre javre precum Ciutacu. Ceea ce conteaza cu adevarat sunt hotiile.

  5. Pingback: Un plan in care am incredere | Aici, Sonia Lorena

Leave a Reply

