Everestul romanesc

Interesant faptul ca un politician poate gandi atat de asemanator cu un cetatean normal. Asadar, nu sunt singura care este de parere ca situatia actuala a tarii nu a mai fost in acest stadiu niciodata dupa ’89.

Dupa parerea lui Basescu, noi trebuie sa ne descurcam cu salarii mici si sa asteptam pana la batranete ca sa avem un salariu decent. Totusi, colegii mei care au plecat dupa liceu in strainatate, castiga la 24 de ani salarii impresionante pentru un roman. Eu nu sunt dispusa sa fac sacrificii in Ro. Tu ai fi dispus? Cred ca nu ar trebui sa fim obligati sa incercam o cariera in strainatate, din cauza ca cei de la Putere introduc masuri de austeritate exagerate. Dar nici sa-i mai suportam!

Mi-a placut, din ce am citit si ideea de colaborare cu China. Aici trebuie sa isi dea cu parerea chinezu🙂 Apropo, mi-am cumparat de la Real o pereche de pantaloni excelenti, din bumbac, care m-au tinut 2 sezoane. Si au costat 30 de lei. Curioasa, m-am uitat pe eticheta. Erau din Bangladesh:). Cred ca in acest moment, acolo se traieste mai bine decat in Ro. La noi, oamenii s-au obisnuit deja cu coruptia si nu le mai pasa, dar eu am fost zilele trecute la doctor si am dat niste bani cu care mai bine faceam altceva.

Mi se pare graitor faptul ca un om fara picioare, unul cu coloana vertebrala facuta varza si un om in varsta de 62 de ani (care isi extirpase un rinichi in urma cu 2 saptamani) s-au urcat pe Everest (Discovery World). Inseamna ca o duc atat de bine in tarile lor de origine (si moral si material) incat si-au permis si au reusit sa duca la indeplinire un asemenea vis. La noi la ce ar putea visa un om de 62 de ani dupa o operatie la rinichi, sau unul care a ramas fara picioare?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

