Cineva se gandeste la noi

Nu ati avut niciodata sentimentul ca noi vorbim pe bloguri, ne indignam si nimeni nu ne ia in seama? Eu am mereu acest sentiment. Am simtit numai de doua ori ca ma insel. O data, atunci cand protestul soferilor a ajuns din online pe TV di a doua oara acum, cand am citit ca s-a nascut o alianta politica la indemnul tinerilor din online. Va vine sa credeti? Cititi aici.

Iata, unul dintre politicienii importanti ai Romaniei, al doilea in topul increderii dupa Mugur Isarescu si preferatul publicului pentru functia de premier, spune ca a tinut cont atunci cand a facut un program politic de ceea ce se scrie pe bloguri, de comentariile primite pe contul sau de Facebook si pe blog.

Nu ar fi cool sa avem un prim-ministru al nostru, al bloggerilor? Care sa tina cont si de ce gandim noi, cei care ne-am refugiat in online ca sa scapam de produsele de televiziune proaste si de politicienii care nu ne mai reprezinta.

This entry was posted in politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

